varför händer alltid sånt här mig?



                                                                                                   Foto: Linnea
Faaan!

 Skulle föra över bilder till datorn från min kamera nyss och när det va klart så fungerar inte kameran!! Jag får panik, jag gick ner till pappa med tårar i ögonen och förklarar va som hänt och han är ju teknisk av sig så jämt när jag har tekniska problem är det han man vänder sig till, så hoppet låg ju på han. Och så säger han att den är helt död!! JAG FÅR PANIK! va ska jag göra, jag sitter här och gråter nu. Ni tänker säkert men gud det är bara en kamera. Men det är inte bara en kamera. Inte för mig, min kamera är betyder så otroligt mycket för mig. Jag älskar den verkligen på ett visst vis. Den är som min bebis. åhh, varför varför varför?! Det händer bara inte!! Vet inte vad jag ska ta mig till nu! Jag vet ju en som inte kommer få sin sömn inatt iaf. Varför ska nån plåga mig, jag har jämt otur och sånt här händer alltid mig! Jag måste ha gjort nått rikitgt dumt i mitt förra liv som jag straffas för. (Inte för jag tror på ett liv innan det här men ja, språkvis.. ni fattar nog) Aja, batteriet ligger på laddning nu så hoppas det fungerar när det laddat klart. Och nej för er som säger att ja men batteriet va väll urladdat herregud så va dte inte det för till och med då så syns det på displayen.

Aja.. ska försöka berätta lite om idag då trots klumpen i magen och tårarna som rinner.
Idag gick jag till nobel och mötte ellen, bea, frida och felicia där för att träna friidrott. Vi håller på med det på idrotten i skolan så vi skulle träna och bättra våra resultat. Fan, gick ju sådär där med.. höjdhopp , längdhopp kan bara ta sig! Eller ja friidrott överhuvudtaget. Jag är sämst på det. Men men.. huvudsaken är att man försöker iaf och det kan jag ju säga att jag gör, och lite till. Nej nu är jag inte på humör för dte här längre. Nu ska jag lägga mig i sängen och ja, ligga där blir det väll och tänka på min kära kamera, den får inte lämna mig!!

Vilken underbar dag! // Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0