Torsdaag -


                                                                                                               
                                                                                                                           ( dom från brandos.se )


Jag kom på nu att jag har ju inte berättat här i bloggen att jag vann inte presentkortet från brandos.se som blondinbella lottade ut. Aja, ´jag är inte förvånad direkt. Vinner aldrig sånt där så.. Självklart berättade jag det här i skolan dagen efter jag skickat iväg ett mejl till blondinbella om att jag ville vinna och varför och får då reda på att frida också hade skickat, då trodde jag att självklart skulle hon vinna det då eftersom jag alltid har sån otur och det va skulle inte göra mer ont än att förlora? Jo, att se henne (inte för att jag inte gillar frida, haha.. tvärtom!) gå runt i skorna som jag lika gärna kunnat gå runt i. ;) Men hon vann inte som tur är hon heller, så jag slapp va avundsjuk i ett halvår. Men nu är frågan, jag vill köpa mig ett par snygga pumps/ankelboots nu. Men den stora frågan nu är vilka jag ska välja? Jag har hittat tre par jag fastnat för. (de på bilderna). Om jag ska satsa på ett par jag kan ha både höst/vinter/vår/sommar, så är väll de svarta pumpsen de rätta. Men kan man verkligen ha dom på hösten/vintern? Blir det inte kallt då? Kanske inte.. Dom är ju billigast med, det är ju ett plus. ;) Sen är det ju dom vinrödaktiga, älskar verkligen dom. Men kommer jag kunna ha dom länge och till mycket? :/ behöver hjälp! Har fått lite tycken på bilddagboken men jag kan ändå inte bestämma mig. Kan ingen bestämma åt mig? förresten för er som läser och inte sett min bilddagbok spana in den http://linnearisberg.bilddagboken.se/p/main.html.

Annars har min dag varit bra, började dagen med att göra mattediagnos. Okej, det är bara en diagnos den visar bara på va man kan och inte kan så det är inget att oroa sig över. Det har varit en soft skoldag, vi hade bild idag! :D Mitt absoluta favortiämne, riktigt kul! Bildlektionen gör onsdagarna. Men jädrans va ont jag haft i mina stackars fötter idag! usch, köttsår på båda stortårna och ena hälen. Men jag får skylla mig själv som jag sagt hela dan för att jag valde dom skorna. ;) Men nu får dom vila på skohyllan ett tag framöver tror jag. Efter skolan så hade jag med mig pengar till att köpa ett par tygskor så jag, frida, felicia och bea gick till wedins och kollade. Rea hade dom OF COURSE (läs mitt tidigare inlägg om reor) men inga tygskor fanns! hm.. aja, va ska man göra? Va ska jag nu ha för skor? Kan ju inte ha mina tygskor som det är hål rakt igenom ju? vilka svåra frågor jag ställer känner jag, vilket liv jag har. Riktigt stora bekymmer. ;) haha..

Nej nu ska jag kila! Bye bye // Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0