tisdag ..




                                                                                                         Foto: Linnea

Jaha, då va skolan igång igen och allt rullar på som vanligt. Dagsrutinerna börjar falla in igen och självklart kommer läxorna med dom. Usch, redan fått två läxor, tyska och engelska (samma lärare). Aja, det är bara att göra det. Nu ska jag jobba upp betygen och då gäller det att göra läxorna för det första. ;) Dagen annars har varit bra, allt har knallat och gått som det ska. Kunde ju haft bättre väder till idrotten inge kul att träna friidrott i regn så blev att bara ta det lugnt på idrotten idag. Jag har ju punka på min cykel med så jag och malin som inte heller har någon cykel fick gå i regnet och jag kan säga som så att vi va sisådär lagomt blöta när vi kom fram till skolan igen. Då va det bara att snabbt byta om torka bort all mascara som runnit ut och synda sig vidare till sista lektionen, som är tyska. Kom ju försent iaf fast jag inte ens duschade. Aja, som tur är så är Ann Marie redan infjeskad så har några bonuspoäng där. ;) Så det gör inte så mycket att komma försent till hennes lektioner ibland. Nu är det väll bäst att jag gör mina läxor så jag har dom gjorda, sen senare blir det nog en joggingtur i aggerudspåret. Känner att det är en perfekt dag för det.

Ciao! // Linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0