träna träna träna ..




Motivationen i bott..

Så, nu har jag bestämt mig! nu ska träningen igång igen. Nu har jag fått tillbaka motivationen och nu är målen satta högt över ribban, och dom ska klaras! Jag trivs med mig själv nu men jag känner mig ändå inte helt nöjd, jag har en bild på hur jag vill se ut i huvudet och den linnea jag ser där är den verkliga linnea. och det är klart hon ska få komma fram. ;) så nu är det kämpa som gäller och jag måste hela tiden peppa mig själv, men jag är målinriktad och jag ska jag vill och jag KOMMER klara detta! Så det så.. Idag började det kan man säga, eller ja igår kanske.. men idag sprang/gick/spuratde jag på våran extrem fit hemma i en halvtimma ungefär. Ohejj va svetten rann och flåset va på sin plats kan jag lova. ;) haha.. stenhårt körde jag under dom minutrarna samtidigt som jag kollade på du är va du äter, det är väll rätt program att titta på medans man tränar då känner man sig så smal och duktig och plus att man blir mer peppad. :) Emellanåt gick jag ner på golvet och gjorde situps över 150 blev det inte på raken men med små mellanrum. och sen trampade jag lite till, sen ner igen och gjorde armhävningar. (dock inte liika många) ;) armarna är min svaga länk, dom måste tränas upp. ;) så nu känner jag mig duktig. :) och idag har vi haft uteaktiviteter plus tipspromenad i skolan så idag har jag rört på mig en hel del och gått massa. :) Imorgon ger jag mig nog ut på en joggingtur med skulle jag tro. Jag funderar med på om jag kanske ska dela med mig av några goda och nyttiga recept på bloggen, va tycker ni om det? förresten, jag är med i en tävling om ett presentkort på brandos.se har sett ett par döläckra pumps där som jag mååste ha! hoppas jag vinner, jag håller tummarna och får se imorgon. :) Nu ska jag sussa, skola imorgon klockan åtta.. nu är det igång igen, usch!

Natti Natti // Linnea <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Va duktig du är syster yster...jag skulle vilja ha lite av din motivation...usch känner mig degig...men jag har juh ett gym i huset breve...får ta tag i de till veckan när förkylningen förhoppningsvis är ur kroppen! puss på dig

2008-08-22 @ 11:35:45
URL: http://malinmarti.blogspot.com
Postat av: Jenny

jag vill också komma igång och träna nu ! får damp på det här!! men tror mamma skulle upp någon dag och boka in sig så då kan vi hänga med och göra det med :)

2008-08-22 @ 17:14:52
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Sigrid

mm.. gör så kolla runt i kodmallen så förstår du nog snart hur man gör :P puss

2008-08-23 @ 16:30:15
URL: http://thelaval.blogg.se/
Postat av: Petra

Kanon Linnea, vad duktig du är!! :D

Nu blir jag också motiverad ännu mer! Kör på tjejen! Du kommer att nå målet efter allt slit, i know that ;D (Y)

2008-08-26 @ 22:49:29
URL: http://petrahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0