ta mig här ifrån ..




Just nu känner jag för att bara åka bort, det jag verkligen behöver just nu är en spabehandling. Tänk er att åka till ett stort fint lyxigt spa och övernatta och bara koppla av och bli omhändertagen. Låter inte tanken lockande? Det är va som står överst på min önskelista just nu iaf. Min nacke är så stel efter allt sittande framför datorn som blivit på sistone, aj. massage tack!?

För övrigt har min dag varit skrutt, har haft en sånn där "dålig dag" tror jag. Fast ja, SÅ dålig har den väll inte varit men ändå nej.. Jag tror det är för att min kropp inte mår så bra fast psyket fortfarande är med. Idag när jag skulle träna hemma så märkte jag att min kropp verkligen protesterade, den ville inte. Och jag gäspade och gäspade, det måste va ett tecken på att allt inte är som det ska där inne? Usch, jag vill verkligen inte bli sjuk nu så här i skolstarten och allt. Men alla odds tyder ju på det, hela familjen nu har haft feber, hosta, halsont och snuva så det är bara att vänta på att nått bryter ut. Men eftersom jag går och tror att jag snart ska bli sjuk så kanske jag slipper det? haha, vem vet. ;) Nej men det blri som det blir. det märks va som händer.

Idag åkte mamma och jag till team sportia för jag skulle ha mjukisbyxor. Kom hem med en north bendh jacka, en fleecjacka och ett par mjukisbyxor. :) Tack mamma. Men jag måste säga nu att jag är sååå trött på rean! kan dom inte inse att ingen vill ha dom där sista skruttplaggen, som inte är värda ett öre egentligen? Snälla nu vill vi ha in höst och vinterplaggen! Nej, nu ska jag sussa, skola imorgon så upp tidigt är va som gäller..

God natt ! // Linnea




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0