ett gott skratt förlänger livet ..




(kul bild fast jag håller inte med den) ;)

I lördags firade vi malin som fyller 15 imorgon. Grattis gumman!
bästa presenten fick hon. ;) hade tyvär inte med kameran så har inga bilder. men hon fick ett par knall rosa string med två vollanger ifram. sen fick hon ett spel och godis med. tror hon blev nöjd med det. :) Men jag tänkte inte skriva så mycket om kvällen för det va inget särskilt, bara en av många trevliga kvällar med bästaste tjejerna. <3 Men självklart sa´s det en del roliga grejer under kvällen som jag måste dela med mig av. ;) jag tycker iaf att de är himla roliga men det kanske är för att jag va med när det sa´s ,och för att det va så himla kul just då? men jag delar med mig av det ändå, nån där ute kanske får sig ett gott skratt?

Malin delade med sig (som man inte ska) av det godiset hon fick av oss och frida s håller i godispåsen.

frida s - men köpte ni inte mina favorit kolor? (säger hon letandes i godispåsen)
felicia - frida, vi köpte godis till malin inte till dig. ;)
frida s - haha, just det.

hahaha.. va den inte liite rolig iaf? det tycker jag..

Sen diskuterade vi om moppar och frida l säger då med en suck , och va jag hör med mina öron en ganska seriös röst:

frida l - nej, jag vill hellre ha en havre moppe.

HAHAH! Den är ju klockren.

Jag som inte har en aning om vad hon menar börjar ju skratta för fullt och frågar va en havre moppe är. Medans jag i mitt huvud ser framför mig en rolig moppe som går på havrebränsle eller nått.

Men för er som kanske inte heller vet va en havre moppe är så är det en häst. ;) 

Hoppas ni fick er ett gått skratt, för ni vet väll att ett gott skratt förlänger livet?

Kramar // Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0