Putte i parken <3

Jag har glömt att publicerat detta så gör det nu. Det blev en lyckad helg det här.. kunde ju slutat bättre men ångrar inte att jag gick ! ååh.. måste det va slut? Vill se mer bra band, livemusik i mitt hjärta! Draget som blir är ju helt sjukt. ;) och jag vill jag vill jag vill gå på en festival nästa sommar! Hoppas det blir av. Men jag ska nog se tll att jag kommer iväg på en festival. ;) Just det, lördagskvällen slutade ju sisådär eller ja när putte va slut. Jag träffade en som hette kristoffer då, vi strulade lite och snackade en del. Sen helt plötsligt kommer anna och ibohm fram till mig och drar tag i mig och säger åt mig att hänga med, jag stretar emot och frågar va fan de håller på med. De får iväg mig en bit och berättar att killen är förlovad och egentligen 25!! Åhh.. jag pallar inte folk som ljuger en rätt upp i ansiktet så jag sliter mig loss och går fram till han igen där han står bland hans kompisar och kollar han rätt in i ögonen och säger va fan, är du förlovad ditt svin!? Då tar han fram sina händer och visar att han inte har någon ring, ja men du har väll tagit av dig den nu ikväll? Sen blev jag undan dragen och träffade inte han nått mer. Visst han var ett svin och ville att jag skulle hänga med och gå undan och att jag skulle "sova" med honom under natten. Men senare får jag reda på att Björn som sagt att Kristoffer va 25 och förlovad hade ljugit, han va tjugo och hade varit förlovad men va inte det längre, då kände ju jag mig genast lite dum men ändå han betedde sig fan svinigt.. aja. det är glömt nu. ;) Kvällen slutade vid halv sex, efter putte ringde jenny så jag och frida träffade henne, tina och erica. vi gick sen ner till donkan och träffade folk där. :) det va en kort sammanfattning av min helg på putte i parken. :) träffade ju lite mer folk men orkar inte skriva alla. ;) Jo en måste jag berätta. ;) Frida och jag satt och väntade på anna och ibohm på en trotoar då kommer basisten och gitarristen från Timo Räisänen och går förbi. Jag hade redan under tiden Timo spelade tyckt att han va riktigt snygg och när han går förbi så får jag världens ögonkontakt med honom och vi fastnade i varandras ögon medans han fortsatte gå sen ler han mot mig på ett flirtigt sätt. ÅH jag är kääär! ;) haha. nej inte kär men jävlar va het han är! ;) jag va tvungen att berätta det. ;)

Ciao ! <3 Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0