PAANIK!

HJÄLP!

ÅH, va har jag gjort!? Jag har lyckats låst in mig själv på mitt rum! Och ingen mer än Ebba verkar höra mig, kanske inte ens än någon hemma? Nyckeln har typ fastnat i låset och jag har försökt nu i en halvtimma att ta mig ut och självklart så en av dom få gångerna min mobil inte är med mig händer sånt här! Ska aldrig mer lämna telefonen vid min sida!! Va sur jag blir nu, det kommer sluta med att vi får bryta upp dörren! ;) Tur jag har datorn på rummet iaf. Men det är ett problem, jag är kissnödig som sjutton! :S kniiip.. är va som gäller till nån upptäcker att jag är inlåst..

önska mig lycka till! // Linnea

Kommentarer
Postat av: Jenny

ååhhh att du lyckas med allting :P

Kom du ut någon gång då?

Vem upptäckte dig? ;)

2008-08-27 @ 22:26:46
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0