OS ..





OS

Spänningen va olidlig här hemma framför tvn när finalen kom i höjdhopp och stefan holm skulle hoppa. Jag höll tummarna och hoppades på guld , men tyvär räckte det inte till. Men jag måste säga jag är helt fascinerad av killen, han är 181 cm vilket inte är så långt när man är höjdhoppare och han är ändå världsmästare i sin gren. Det är imponerande! Dessutom är han ju från värmland, forshaga till och med! Det är coolt. ;) Och vi har ju anna lindberg med, hon är ju till och med från karlskoga det är riktigt grymt. ;) förresten,  jag hörde nu i en intervju att stefan sa att han ska nog inte tävla i Berlin och det lät på honom som att han skulle lägga av snart att tävla för hans kropp börjar bli sliten och hans fot är det lite problem med. Synd tycker jag för han är så himla duktig, men han har presterat riktigt bra under många år och kammat hem många medaljer så han har med all rätt att lägga av om han känner att det är det som är bäst. Vi får hoppas på att det dyker upp fler stjärnskott här i sverige snart. Men snälla, vi måste väll ändå få kamma hem nått OS-guld i år? Vi får bara hålla tummarna. Johan wissman sprang precis och det blev bra! han va nära på att knipa andra platsen men de andra kom i kapp, en femte placering räckte det till iaf och han är vidare till final. Vi får hoppas på en medalj från hans sida då. Nu ska jag gå ut med hundarna.

Ciao ! // Linnea <3



Kommentarer
Postat av: Petra

Tack för kommentaren gumman :)<3 ne det var lite struligt då.. <3 saknar dej!

2008-08-20 @ 00:09:50
URL: http://petrahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0