Göteborg nu!

10 år sen va det nu som mamma och pappa gifte sig, 10 år sen! Det är ju helt sjukt. Jag kommer ju ihåg den dagen så väl, att tiden går så fort. haha.. låter som en gammal tant nu men det är fortfarande jag linnea som skriver, jag lovar. ;) Men självklart va det ju nånting som skulle firas. Så i onsdags åkte jag, mamma och hundarna ner till Grebbestad. Vi kom ner dit vid halv fyra. Där nere gick jag en promenad senare och gud va tankarna börjar gå när man är ute och promenerar. Bland annat tänkte jag på sist när jag, bea, emelie och petra va nere. Och vilka minnen man har kvar från den resan. ;) Just det jag glömde berätta att både min plånbok och mobil plus petras plånbok och mobil blev stulet under lördagskvällen. :(  det är ju en berättelse att berätta , men tror inte jag ska dra den nu. ;) Kanske nån annan gång. Men iaf när jag går där på väg ner mot havet så möter jag två av dom jag träffade den helgen. Nämligen Alex och henning. :) Så vi snackade lite där. Trodde ingen va där nere nu för folket har börjat dragit sig därifrån men tydligen inte. Sen träffade jag även frida stender på bryggan med. :) Jag gjorde världens fynd då förresten, jag köpte en jeansjacka för 49.50 ;) Den ni! Sen har jag fått en allväders jacka av mamma och en addidaströja :) åhh.. jag är så shoppingsugen så nu jävlar i göteborg, åh va jag ska shoppa då! :D aja,när jag gick där så fick jag världens lust att blogga och massa idéer om vad jag skulle skriva dök upp men fick aldrig tillfälle att sitta vid datorn. :( Senare på kvällen kom pappa. Nu är vi framme i göteborg och har lämnat hundarna hos mormor och conny. Vi bor på scandic i mölndal här, super mysigt. Jag och max fick ett eget rum. Vi har varit ute och käkat på en resturang inne i stan och strosat runt lite. Älskar göteborg, så underbar stad. Jag SKA flytta dit om några år. Det måste bli så. Imorgon ska vi gå på universeum och sen ska vi shoppa shoppa shoppa!! :D Sen på söndag åker vi tillbaka till grebbestad och hämtar hundarna och åker sen bär det av hemåt. Nu ska jag lägga mig och läsa eller kolla på nån film. Längtar redan hem.. 

 Natti natti! <3 // Linnea


Lista över att vara bortrest både bra och dåligt

1.Bra är att man kommer bort och får koppla av och släppa allt
2.Dåligt är att man saknar alla där hemma
3.Kul att se andra städer och platser
4.Hemlängtan
5. älskar att bo på hotell och hotellfrukosten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0