gårdagen ..



                                                                                                                                                Foto: Linnea

Igår kom bizze, felicia, frida, emma och ellen hem till mig. Jag va själv hemma för resten av familjen fiskade kräftor. Vi gjorde inte så mycket mer än kollade på film, spela guitar hero och umgicks. :) Men det va en riktigt mysig kväll. När ellen och bea åkt hem så gick vi andra ut och fotade lite. Fick en hel del grymma bilder. Sen gick jag hem och de andra hem till sig. Sov själv med hundarna inatt, men det gick bra. :) Förutom att mitt i natten så börjar de skälla, då blev jag ju lite orolig att det kom nån eller nått. men det va inget, vet inte va det va de skällde på. Men jag somnade om igen ganska fort.

Tack tjejer för den lyckade kvällen, allt blir lyckat med er! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0