back to school ..



                                                                                                                Foto: Linnea

8D <3

Ja, då har helvetet dragit igång igen då.. Ett år kvar i grundskolan sen är det gymnaiset som väntar. Och på tal om gymnasiet så har jag ingen aning om vad jag ska välja, jag vill så mycket men vet inte vad som är rätt. Det känns som att det är bäst att välja ett gymnasie i stan och då är jag mest intresserad av sam media. men sen är det ju det att hundsport i forshaga låter väldigt lockande och snacka om att det skulle va så himla kul!! :D Men är det rätt? Men jag tror jag kommer välja forshaga som ett alternativ iaf och media med. Men som mamma sa , det är nog bäst att plugga på gymnasiet hemma och sen efter det flyttar man för att plugga vidare på universitetet. Det är väl så min plan ser ut, men ändå så vill jag så gärna till forshaga. varför ska det va så svårt att fatta beslut ibland? Som tur är så är det ett tag kvar tills jag måste göra mina val. Nu är det bara att ta tag i skolan igen och plussa på betygen. Som tur är har jag världens bästa klass som gör skoldagarna roligare och tiden går fortare. På bilden här uppe är några från klassen, bilden är tagen på skolavslutningen 08. Nästa år MÅSTE alla vara med, och snacka om att tårarna kommer forsa ner från kinderna, usch va sorgligt att behöva skiljas efter 4 år tillsammans som klass. och en del av oss i klassen har gått i samma klass sen sexårs. Nej, nu ska jag inte tänka på det. man får tänka på de roliga minnena vi har tillsammans och att jag hade turen som fick träffa dessa underbara människorna över huvudtaget. ;) possitiv va det. haha.. Nu ska jag nog ge mig ut på en promenad i regnet, som jag älskar! Finns det nått härligare? Doften, temperaturen, prasslet av regnjackan och ljuden som blir när regnet nuddar marken. Det är ju underbart. Tur jag gillar regn för det är nog det vädret kommer bestå av en bra tid framöver.

Vi hörs! // Linnea <3




Kommentarer
Postat av: Sigrid

Hej igen :) det är jätte svårt att beskriva hur du ska göra i html men fråga någon som kan sånt i din närhet om de kan hjälpa dig och sätta in den i kodmallen. Hoppas det går bra för dig! kommer nog läsa din blogg lite då och då hoppas på fler komentarer från dig. Ha en bra kväll

2008-08-21 @ 19:38:54
URL: http://thelaval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0