Resan till hjälpen

Just nu händer det mycket i mitt liv, det är skola, det är körkort, det är projektarbete, kompisar och försöka få ihop en fritid utöver allt. Dom senaste veckorna har både skola, körkort och fritid fått ligga lågt då jag och Evelina har satsat helhjärtat på vårt projektarbete som är att resa till Kambodja. Det har varit en lång väg och många hinder under vägens gång för att lyckas komma dit vi är idag. Och igår äntligen hade vi nått vårt största mål, att boka resan! Så den 25 oktober lyfter ett plan från arlanda flygplats med oss ombord! Efter blod, svett och tårar och många många timmars arbete har vi äntligen lyckats fullfölja en av våra drömmar. Att få hjälpa behövande och se lyckan i deras ögon efter något vi själva kämpat för. Det här kommer bli en resa vi kommer bära med oss i hela våra liv.

Tack alla sponsorer som stödjer vår resa till hjälpen!

Så det här är vad som händer i mitt liv just nu, följ vår blogg http://resantillhjalpen.blogg.se
Jag kommer tillbaka här när jag känner för det så.. Stay tuned!

Kommentarer
Postat av: Petra & Skurn

Fan vad kul tjejen! :D ska följa er blogg!

2011-10-05 @ 08:18:05
URL: http://petraskurk.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0