Alla ♥ dag

Alla hjärtans dag idag och min dag har varit en fin, lika fin som mina fina ♥

Den här dagen är och kommer föralltid kännas överskattad och kommersiell men klart det inte skadar att ha en dag då man visar uppskattning till sina nära och kära men ska det verkligen behövas en datumbestämd dag för ett sånt tillfälle? Jaja.. Man får fira den hur man vill helt enkelt.. eller inte alls, men jag tog min trogna halva under armen och gick till kronhallen och kom hem med en B&J som vi satt och gotta oss med tillsammans! ♥

När jag kom hem fick jag en trevlig överraskning som kom med posten idag: 



Nya cosmo, en film och en skönhetsbehandling.. Tack o bock!

Bra avslut på en bra dag! 

Imorrgon blir jag hemma från skolan för att bli av med mina baskilusker och råplugga inför matteprovet på onsdag! 

Nu kryper jag ner o bäddar om mig själv och är glad att ha hela sängen för mig själv!!
Gonatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0