Spenderar helgen i Karlstad ♥

Snart kommer min älskade syster yster, hennes Jimmy och mosters gullegris Oliwer, har bakat en blåbärs paj nu som vi tar till fikan med pappa innan jag följer med dom till karlstad över helgen. Va alldeles för längesen jag va där nu så ska bli jättekul! Kameran följer givet med, har tänkt låna oliwers skönhet till ett projekt i fotografiskbild. Mår inte prima ballerina nu men tillräckligt för att spendera helgen tillsammans med bästa syster! ♥ 


Malin o hennes prins ♥


Oliwer o jag på hans dopdag ♥

Trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en underbar helg gumman :) <3

2010-10-01 @ 16:40:52
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0