Jag vet vad jag vill.. jag har en plan Sickan!

Jag blir bara mer och mer säker för var dag att det är inom mediabranchen jag vill jobba. Jag har alltid sett min framtid som så att jag ska göra nått jag älskar. Mitt jobb ska va kul! Jag ska vilja gå till jobbet varje dag, inte bara göra det för att det måste göras. Många som arbetar har den synen att man gör det för man måste. Tänk då om jag har turen att få jobba med det jag älskar!? Just idag, just nu kan jag se min framtid framför mig. Coolt! Jag vet vad jag vill och jag vet vad jag ska göra för att ta mig dit. Ingenting är omöjligt o allt går bara man vill!

Jag kan jag vill jag ska!!


Just nu har jag även fått några fotojobb/projekt som jag ser fram emot att få göra snart!

NattiNatti♥


Kommentarer
Postat av: Petra

Härligt! Precis så det ska kännas ju! =)

2010-03-10 @ 01:59:18
URL: http://metrobloggen.se/petrahermansson
Postat av: Evelina

DU ÄR MIN SNYGGASTE

tagga till på fredag! <3

2010-03-10 @ 12:34:53
URL: http://lillholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0