Bra helg!!

Min helg har varit riktigt förbaskat bra ska ni veta! I fredags efter jag slutat skolan så tog jenny och jag med oss våra feta plånböcker för lite bantning i örebro. Vi utsatte dom för shopping, vilket dom behövde! Med mig hem hade jag några fina kap som la sig lite närmre mitt hjärta..






Med mig hem fick jag också trosor,mascara, örhängen,tröja och två par leggins. Fick även presenter av jenny som va jättefina! En tavla som snart är på beställning och den kommer bli så GRYM! Tusen tack jennypenny♥ och det här får vi göra om hörru! :)

Igår bjöd jag in mina brudar för att fira! Vi firade 17 år i livet, ett år till 18 och livet i allmänhet! Kvällen blev riktigt lyckad. Hög musik, dans och bara släppa loss är ord som sammanfattar kvällen bra! Lite senare kom nåra vilsna pojkar på besök också. Efterfesten styrde frida och kvällen slutade riktigt bra! :) Tack alla söta för att ni gjorde min kväll så bra den kunnat bli!♥







Fick även jättefina grejer av mina underbara töser, bland annat den här ringen som evelina gav mig. Im in love!♥ Tack för allt! ♥

Idag kom syster, jimmy och oliwer på besök, alltid kul att träffa dom! Och jag är världens stoltaste moster till den gulligaste killen som finns! Bara så ni vet! ♥
Senare kom släkten hit och grattade mig också, presentkort och en receptbok fick jag som blir perfekt när jag packar min väska och flyttar!

Jag kommer va döööd imorgon i skolan! Godnatt♥




Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var en mycket trevlig dag i örebro i fredags! Det måste vi självklart göra om! tur att du blev nöjd med presenterna :) Vi måste ses snart igen! Och det låter som om du har haft en kanon helg gumman :) Nästa år när du fyller så ska vi ut på statt och dansa loss ;) <3

2010-03-08 @ 18:33:54
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: linnea svarar:

det va det verkligen! :) absolut! :D längtar längtar längtar! <3

2010-03-09 @ 17:03:18
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0