Vi kör en kort dagens!

Dagens fundering: Hur kommer det sig att vi tjejer började raka benen men inte killarna? 

Dagens notering: När låten "im a barbie girl" konstigt nog hamnade bland låtlistan på dagens spinningpass kunde jag notera att killarna som deltog genast sken upp som solar.. Va va det om?!

Dagens prata innan tänka: Klassen sitter och pratar högt om daniels filmer och jag säger då : Åh dom har inte jag sett! dom vill  jag se! Evelina: DOM SUGER!! Daniel vänder sig om och ger henne ögat medans vi andra ligger vikta över bänkarna i skratt för evelina blossar upp som en röd luftballong, typ såhär:



För som sagt.. prata innan tänka.. det är hon bra på! Men go är hon för det!! ♥ Men hur go hon kommer va efter att ha upptäckt att den här bilden kretsar på internet .. det återstår att se!

Grisen och jag smider stooora planer för påsklovet! Det kommer bli GREAT! ♥♥♥

Natti natti♥

Kommentarer
Postat av: Jonatan

det var evelinas kommentar jag inte kunde sluta skratta åt den lektionen, så klockren! xD

2010-03-06 @ 12:51:24
Postat av: Evelina

HAHAHAH, det var pinsamt! Kraken haha...



svar: Hoppas jag du blir!! Haha den är hur go som helst, är totally in love med den ;) SYNS SEN STUMPAN! <3

2010-03-06 @ 13:25:07
URL: http://lillholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0