Pårökta apor, sjungande kinestjej & konstutställning.. en vanlig lördagskväll i karlskoga?

Gårkvällen spenderades i Emmas lite halvkusliga hus med kärringar hängandes på rad från taket, ja.. det är sant! Emmas mamma kallar det påskpynt, jag vet då katten om jag håller med henne ;) Men nog för det så hade vi trevligt ändå, som alltid när det gamla goa gänget samlas! ♥

Idag har varit en slappardag och jag soooov och så sov jag lite till! Jag hade tänkt att jag skulle va så duktig så jag skulle plugga lite idag, blev det så? Neee.. Förvånad? Neee..
Suttit bakom ratten idag har jag gjort iaf, fick till och med starta bilen den här gången. WOOOW! Neråå, va ute och körde en bra bit idag och den här gången med den stooora bilen för första gången. COOLT! Pappa va lite tveksam till om jag skulle klara det.. haha han skulle bara veta! ;)

Kvällen räddade min knasa Anna , vi tog en liten promenad och kan meddela att det hände lite i våran ganska udda,konstiga,unika stad ikväll.. Påtända apor, sjungande kinestjej, konstutställning halv elva en fredagkväll? Tänker inte fortsätta, men kan säga att vi fick oss många skratt!

Give me something worth fighting for!


Kommentarer
Postat av: Lisa b

wihoo på torsdag ses vi ! :D du har inte glömt va ;)?

2010-03-28 @ 19:35:05
URL: http://liissab.blogg.se/
Postat av: Evelina

hahhahaha, saru första gången?

2010-03-28 @ 22:14:45
URL: http://lillholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0