Varning för heta bilder!

Trött va man här, funderar redan nu på att börja fundera på att dra mig mot sängen.. Säger jag och sitter redan i sängen. haha!

Jobbig jävla dag så jag får vara trött! Va riktigt sugen på att gå hem under dan men guldstjärna till mig som stannade heela långa dan! Samlade ihop mina sista krafter efter skolan sen för att ta en promenad med frida som blev en lång en!  En och en halv timme va vi ute och traska runt i halva karlskoga. Börjar känna i kroppen nu att musklerna kämpade igår, träningsvärken hälsar vi välkommen imorgon tippar jag på. GÖTT!

Nu ska jag se klart hollywoodfruar o sen tar jag natten med mitt nya underbara täcke, om jag kommer upp imorrn det är tveksamt!

Hoppas inte mina vackra klassmates blir galna på mig nu när jag tänkte bjussa på lite fina bilder som vi skapade under medieproduktionen förra veckan..



PUSS♥


Kommentarer
Postat av: Evelina

HAHAHAH, så jävla fula bilder xD

2010-03-23 @ 18:29:24
URL: http://lillholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0