Söndag 21 mars

Lika fort som helgen kom tog den slut, SUCK!  Men det är bara till o ta vara på tiden ist för o sitta o klaga! :) Igår firade vi julia som fyllde 16 år! Trevlig kväll med lite nya ansikten blandat med gammla och saknade! Kameran följde även den med men efter halva kvällen tröttnade jag på att släpa runt på den och "kvällens accessoar" fick hamna i väskan inne spökgarderoben. Bilder kommer senare efter träningen och pluggningen så räkna med runt midnatt där nångång eftersom jag måste redigera dom på annika med eftersom hon lyckades få med babyluggen på alla, så för att inte hon ska gråta floder så gör jag den goda gärningen som hon begärde.

Nu väntar ett tufft cross pass på mig! 45 pump o 45 min spinning, nu kööör viii!

PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0