Hysteri , vilket fult ord..

Oj oj oj! Bloggrekord ser jag nu på statisktiken för igår, kul att så många hittat hit :) begär inga kommentarer men kul o veta vilka som är här o läser så ni får ju gärna lämna ett liiitet avtryck efter er.

Idag har det varit en braa dag! Solen skiner, snön smälter, solen steker, fåglarna kvittrar ni vet de där "nu närmar våren sig" teckena.. Vaknade faktikst till fågelkvitter imorse till o med! Säga vad ni vill men jag kan inte klaga på det, tycker bara det är häärligt! :) Fast dom hade ju kunnat väckt mig lite tidigare.. Hade sovmorgon till 10 och vaknade 10.05, rackarns bananer! Aja.. sova ut det fick jag ju åtminstone! så pigg har jag varit hela dan!

Ljuva vår säger jag bara! ;)
 Vårtecken?!

Hysterin efter våren har aldrig varit större än den är nu, men med all förstålighet! men lugn lite nu va, än är det faktiskt inte vår! Tyvärr.. men den närmar sig! :)

Nu SKA jag plugga! PUSS

Kommentarer
Postat av: Petra

hahaha RACKARNS BANANER - du lär dig!!! ;)

2010-03-15 @ 23:21:23
URL: http://metrobloggen.se/petrahermansson
Postat av: Anonym

jaa 1a april är inbokad i min kalender på mobilen med. :) Oj vilken lång promenad/fika de kmr bli så mkt som vi har att prata om! ; ) Vi får höras om tid! Så kan vi prata om när du kan besöka mig i linkan då också :D hoppas du kan på påsklovet! Annars kan vi ta det en helg eller när som helst :) Pusssar <33

2010-03-16 @ 17:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0