Söndag

Söndagar är väll ändå bara allmänt trista? Ångest för alla skoluppgifter man har hängandes på axlarna som borde vart klara för lääängesen och ångest för att helgen är slut och att en ny vecka i skolan väntar.. Fast sen kan man ju välja o se det på det posetiva med, vilket jag inte gjorde nu.

Fick ett mindre roligt sms förut också av malin där hon sa att hon låg på sjukan, jag slängde mig in i duschen o va snabbt klar. Eftersom jag kunde föreställa mig hur trevligt hon hade det där på sjukhuset så för att liva upp stämningen tog jag en sväng förbi affärn o köpte med veckorevyn åt henne. Hoppas du slipper operation gumman och att du blir bra snart! Krya på dig♥

Lite planering för veckan dårå:

*Röntga foten
*Bli klar med allt i skolan som skulle/ska vara klart
*Söka sommarjobb som jag sagt att jag ska länge men som aldrig blivit av, fast jag har börjat!
*Träna
*Fota syskonkort
*Träffa anna


Nu gör jag mig redo för att ta natten! Sov gott♥


Kommentarer
Postat av: lisa

hörru din snygging! Jag kommer hem till Karlskoga 31 Mars.. Lust att ses på torsdagen 1a april över en promenad eller fika om vädret är dåligt?! Kan vi inte boka in de nu så de verkligen blir av?! Vilken tid slutar du på torsdagar? Puss/Lisa

2010-03-15 @ 12:05:33
URL: http://liissab.blogg.se/
Postat av: annapanna

de sista låter bäst :D

2010-03-15 @ 16:20:28
URL: http://aannaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0