Öööööös!

Hemkommen från kalajs hos morfar, fina grejer det! Smörgåstårta, kaffe och klirr i kassan!♥

Lite bilder från igår då som jag snott/fått bjuder jag er på här:

 Kvällen började..
 Snyggaste på festen! LÄTT
 Stirriga stirrare?
 Vi matchar varann!
Vi skulle va ledsna, kurkko-ko-jaja hon sörjer o jag jaag.. ingen komentar
 FULA sa jag ju? Jag vann!
 Igeeen..
 Kvällens accessoar


 Ring farmor!!
 Strike a pose
 Hela havet stormaaar
Pöss snyggingar!
 Nöff nöff!
 Rock on
 öööööös!
 Födelsedagsbarnet i all ära!
 steekigt
 PUSS
 dansa rååå
 hungrig kurkko?
 det blev så bara..
 snyggmallan + snyggeve = sant?
 Så det kan gå..
 Sandra med min o evelinas pöppiga present! Tack sandra för kvällen, det blev riktigt lyckat! :D♥

PUSSS


Kommentarer
Postat av: Orhan

grattis till vinsten av tävlingen :E vackra bilder :P

2010-03-14 @ 00:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0