Nu tar vi helgen!

Underbart med helg nu! Känns som jag nyss vaknade upp måndagmorgon stressad och försoven.. veckorna går så jävla fort! Men det ska man väll inte klaga för, desto oftare helg! Nu går vi bara en sista vecka och sen tar vi lov. Inte ens en hel vecka behöver vi gå, förhoppningsvis bara till och med onsdag! För på torsdag har Evelina och jag småplaner om att göra en resa! Får se om dom går igenom, vore riktigt kul!

Fredagar är den skönaste och bästaste dagen i veckan! Börjar 9.30 slutar 11.20! Tackar vi för!♥ Så jag har redan hunnit varit i skolan, solat, gått ut med hundarna,duschat och gjort mig iordning på nytt och nu ska jag snart bege mig mot centrum för att träffa tjejorna och handla födelsedagspresent till Emma som ska firas ikväll!


PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0