Lördag 20 mars!

Utvilad och pigg som en mört eller läckra eller va sjutton man nu säger! Vaknade vid 6 imorse och kände mig redan då utvilad och kanske redo för att kliva upp för att ta mig till skolan? Men sen hann min hjärna ifatt och talade om att det är heeeelg, och hur underbart är det inte då att lägga sig ner igen och somna om igen!?

Pluggat ikapp i matten litegrann idag har jag hunnit med, och måste säga att det känns konstigt att ligga efter i ett ämne när man inte varit sjuk eller så.. Men på nåt konstigt vänster har jag hamnat på efterstjälken ändå. Jaja, kan ju bero på att mattelektionerna inte tillägnas åt matteboken? Men nu är jag snart ifatt iaf och redo för mattediagnos!

Aja.. Nu kilar jag upp till stan med annapadana!

PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0