I will follow my wings wherever they take me

Första veckan på sommarjobbet - check! Nästa vecka är jag leeedig! Skönt det, har varit långa dagar, jobbet i sig går inte att klaga på men vem vill inte va ledig, sola o bada, umgås med vänner och bara va när det här vackra vädret äntligen ger oss sommar? Jag kan inte neka det iaf! Så nästa vecka ska jag njuta och ta tillvara på min lediga tid! ♥

När jag kom hem från jobbet möttes jag först av min livsnjutande katt som låg i gräset och stekte fläsket, finns ingen som hon!♥ När jag sen kommer innanför dörrn möts jag av mitt paket från HM, ÄNTLIGEN! Som jag har väntat på mina skor och min ring! Tack mamma♥

 





Klarar inte att hålla ögonen öppna längre!
Gonatt o sov gott!




Trodde inte man kunde sakna någon så som jag saknar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0