Kom o ta oss NUU!

Jobb o slit, idag va det skura-golv-moppen vi slogs om elin o jag. Slutade med att vi delade på det oootroligt roliga arbetet. Fina resultat, efter det fortsatte vi våran kamp om rekord i tepz! På hemvägen i elins underbara bil utan AC köpte vi oss en varsin isglass för att överleva, den hjälpte! Den va barnsligt god, annanas citron lägg det på minnet!

Hem o iväg igen till som hemma där Evelina o Ronja satt o mös, trevligt trevlig. Evelina o jag traska sen hem till min altan där vi fortsatte prata ikapp. Började regna senare så gick in o lyssnade igenom alla artister o band till Putte o som vi tagga! Putte KOM O TA OSS NUU!
Evelina blev så het på gröten så hon behövde svalka sig, så en badpojke o en landkrabba hämta upp oss för ett dopp!

O här är jag nu..

Nu borde jag göra mig ett försök till att sova, tigern stod o vrålade nyss i dörrn så jag ser ut o få sällskap inatt trots allt! ♥ GONATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0