Hon är här igen!

Skönt att va tillbaka till verkligeheten kände jag när jag pulsa mig till snön i snöstormen imorse! Tror dom hade saknat mig lite, det hade varit lugnt utan mig sa dom. Kan jag tänka mig det!
"tänk va lugnt vi har haft det här i veckan" men jag vet att jimmy saknat mig meeed!



Jag hade iaf saknat dom och kändes skönt o ha allt i sin ordning som:

- Niclas fula grimascher o vårt hackande på varann
- Emelies dumma kommentarer om tiden som mobbare
- Killarnas bus
- Johans konstiga finurligheter
- Dwerras roliga långben skratt
- Jennas bråkigheter under mattelektionerna
- Evelinas glädje!

För o nämna lite om min bästaste klass!

Lite mindre roligt är hemtentan jag nu har kvar o göra tills imorrn..

O nått lite mer roligt är att det är mindre än 6 dagar kvar tills jag flyger mig till Thailaaandoo!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var på tiden med uppdatering hörre du ;) jag är inne här varje dag och kikar. du får uppdatera oftare :) har du en hemtenta??? låter inte som gymnasiet :P puss <3

2010-12-16 @ 20:00:14
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0