RESFEBER!

Väskan är packad men jag känner mig inte klar.. Resfebern är här! Vet inte om jag kommer sova nått inatt men va gör det när jag har 13 timmars flygplansresa framför mig? Inte ett jooota !

Ne här tänker jag inte dränka er i ord.. Har lite mer o pyssla med innan jag är klar för kvällen. Ville bara säga att jag lever och att jag tänker resa mig halva jorden bort för att ha det gött o hälsa er en härlig jul här hemma kylan! PUSS
´
Idag fyllde världens finaste pojke sitt första år i livet!


2 mån                                         9 mån


10 mån                                       12 mån



Stort tack till Jenny vill jag ägna också som tar hand om min lisafisa♥ Puss på dig!

Uppdatering kommer under resans gång!
Ta hand om er !


Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart jag tar hand om Lisfis :) Ha det så jäkla gött nu och god jul och gott nytt år gumman :D Njuut av varje minut! puss <3<3<3

2010-12-22 @ 10:26:53
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0