Mot nya färder!

En ynka påskkärring kom och knacka på dörren iår och hon lämnade inte ens sitt påskbrev kvar, hon plocka på sig godis och gick..

Min påsk har varit super bra, träffat mycket släkt och vänner och bara tagit dagarna som dom kommit. Har också varit ute på vägarna en hel del och övningskört och kan inte annat än säga att jag inte är en så stor fara som man kan tro.. bara gaspedalen som gärna vill dra iväg lite mer än den borde ibland men annars går det som på räls! 

Lite bilder från påskafton!







En hel veckas ledighet har jag att vänta mig nu och jag ska ta vara på varje minut! Så imorgon åker jag och knörren till huvudstaden och lever som vi förtjänar för en dag! ♥
Grisar grymtar, GRYMT!

Upp om mindre än 5 timmar, kommer jag upp? det är frågan.. svar imorrn!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Malin M

Ohh vilka fina kort!

2010-04-06 @ 09:03:10
URL: http://malinmarti.blogspot.com
Postat av: Jenny

Vilka härliga bilder :)

2010-04-06 @ 16:36:30
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0