Monday waay

Jag va i tid idag! Va stolt jag blev. Evelina och jag hade killarna för oss själva idag och som vi trivdes ;D hahah! Nerå men måndag betyder jobbig jävla dag och idrott på det så för att liva upp tillvaron började evelina och jag prata om vattenkrig under drickpausen, o innan vi visste ordet av det (fult ordspråk, la jag märke till nu men men..) så va det just va vi hade! För stunden kunde vi inte haft roligare o jag menar vattenkrig? det är inte varje dag man har det! Vi fortsätta kriga efter vi sänkt skeppet under skeppsbrott. Vilka barnrumpor!

Idag har jag lärt mig: att man tydligen inte säger städare/städerskor till sånna som städar o tvättar toaletter utan dom kallas lokalvårdare. Den ni! Man lär sig nått nytt varje dag ;) o det mina vänner är nått vi om 10 år kommer säga? Tro det eller ej!

Soooova nu! NattiNatti♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0