Jobba jobba jobba..

Första tanken när frida i torsdags skickar ett sms: lust att jobba i helgen? va, hahah har hon startat horhus.. Som tur va hade hon inte det och det va inte det jobbet hon hade att erbjuda mig, då hade jag nog avlsutat våran vänskap där. Packetera lister va det vi skulle göra och det är rätt coolt faktikst o se o va med hur sånt går till. Underbart att det klirrar till lite extra i pluskan också! Ser ut att kunna bli lite mer jobb nästa helg, jag gillar!

Kvällen tar jag o möter tidigt ikväll men först duschen!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaså va det de du pysslade med :P haha :D

2010-04-25 @ 21:55:22
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: linnea

hahah ja, förlåt för att jag inte svarade förut men batteriet tog slut där borta och sen glömde jag svara ;S men nu vet du ju ;)

2010-04-25 @ 22:10:04
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0