Underbar, wonderful, wunderbar, maravilloso!

Haft en underbar dag med min underbara vän petra! Det finns få som henne, hon är bäst på alla sätt♥ Vi tog oss ner till sandtorpsudden med skurken såklart där vi väcklade upp en filt och satte oss på en sten vid sjökanten där isen smält. Solen värmde och det va en perfekt vårdag! (När jag läste igenom nu lät det som jag skrev en saga märkte jag, men det struntar vi i..) Det kändes nästan overkligt, precis som en saga så det passa kanske bra ändå? Jaja! Petra den pärlan hade packat med sig termosar med kaffe i så på filten där satt vi med musik, naturgodis, kaffe och bara pratade och njöt av utsikten och vädret! Kameran kunde jag ju bara inte lämna hemma en dag som denna så here we go..

 
















NU mina kära vänner klarar inte mina ögon längre av att hållas uppe så nu tänker jag inta position kudde!

NattiNatti♥

Kommentarer
Postat av: Petra

TACK älskade vän! inget skulle va detsamma utan dig, och den här kvällen var verkligen något extra =) stooort tack för bilderna också! <3

2010-04-13 @ 01:40:59
URL: http://metrobloggen.se/petrahermansson
Postat av: Jenny

Härliga bilder :) Men jag måste bara fråga, heter hunden verkligen skurken? :P

2010-04-13 @ 12:27:16
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0