Sova midda´!!

Jag har under dagen kunnat konstatera att 6 timmars sömn sammanlagt på 2 dygn är på tok för galet lite för mig! så trött o seg som jag varit idag har jag nog aldrig varit i hela mitt liv.. GALET sa jag!

O nu till dagens STORA NYHET! Trots min ynka sömn tog jag mig upp imorse och jag kom i TID! När klockan slog 8.00 befann jag mig redan i skolan, hade till och med lagt ifrån mig jackan o väskan i skåpet då och när jag 8.01 hälsade på min lärare möttes jag av en förvånad/chockad men glad reaktion! JAG ÄR BÄST! Tjaala la la la laa..

Nu sover jag middag en stund och hinkar sen i mig 10 koppar kaffe för att orka med kvällens övriga planer, låter som en plan. Ajaaj Sickan!

Förövrigt:
Engelska nationella muntligt idag - CHECK! Resultat senare i veckan.
Mattediagnos - CHECK! sa innan vi fått se resultatet: får jag 25 är jag nöjd.. Resultat:25 (av 33)
Stopmotionfilm påbörjats, ASKUL! CHECK!
Årets första tussilagosar - CHECK!

Bildbevis.. tror inte att ni bryr er, men bara för att pimpa inlägget lite tänkte jag juuu..



Siesta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0