Inte en lugn sekund!

Ne inte en lugn sekund på hela dan har det funnits idag! Full rulle men jäklar va tiden går fort då, GÖTT! Imorrn är den underbara fredagen här igen och då kör vi våra två korta perfekta lektioner, efter det ett hemligt möte dududumm.. Sen luncha på stan med en gris och efter det ska vi fota till våran stop-motion film vi ska göra i skolan. Det kommer bli gôr skôj!

Sammanfatta meine tag (tyska.. frågetecken?):
Engelskaprov (gick skapligt)  
Hipphopp scener filmades , jag är coolast
Fika med jenny, trevligt!♥
Träffat bästaste petra med skurken Skurk goast o galnas! PUSS på det och dom♥
Promenad
Okända personer (dom kan ha varit maskerade för jag uppfattade aldrig vilka dom va) ropade mitt efternamn från passerande bil när vi gick genom stan.. va det du? dagens mysterium
Studerat det otroligt märkliga vädret och gått på att dom mörka molnen har med askan att göra.. ingen kommentar!
Tränat
Nyst massa? Waz up with thaaat!?
Fixat sommarjobb!!!! Underbaaart♥

Nu ska jag tjata med tjatkärringen nummer1 lite innan jag tror jag kramar kudden o pussar mig själv gonatt! Låter som en utmärkt plan sickan!



You and I will live to see, Watch me fly ill take you there to see




Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha det där med askmolnet alltså :P haha så kul att du gick på det ;)

2010-04-22 @ 22:12:37
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Petra

tack för idag min fina! <3 ma hiphoppaaaa! ;D

2010-04-22 @ 22:35:44
URL: http://metrobloggen.se/petrahermansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0