Varning grisar går lös i storstan!

Igår efter fyra timmars sömn ringde min klocka och jag hoppade upp ur sängen, klockan va då 05.00 och JAG HOPPADE UPP!? Har kommit på att det kan va så att anledningen är den som gör att jag går upp eller inte.. att jag då försover mig varje dag jag ska till skolan är väll inte så konstigt isf? Rimlig teori.. Anledningen igår va STOCKOLM med den grymmaste grisen, vårat ord är grymt så börja lev med det. Vi hade iaf en GRYM dag i stockholm stad, yeey ett rim! eller? ah.. säger så.

Orkar inte pladdra mer, bjuder på lite sköna o nåra mindre sköna bilder. Vi är grymma men vi har aldrig påstått att vi är snygga! Men vi skäms inte, vi skämmer aldrig ut oss vi bara bjuder på oss själva! Så nu bjuder jag er på lite bilder..

(klicka om ni vill på bilderna så får ni se på närmare håll)

                              Hejdå stockholm!

Tack grymmaste knörr för en grym dag i stockholm, vi är en klass för oss själva och det är det grymma med oss! ♥ Vi spred glädje i stockholm för nog skratta dom åt oss..

Måste ju bara tillägga också att vi hade med oss kändiskikarn och i den fick vi syn på:

  Jayson!

 och Fanny som är med i gruppen play!

Hör nu hur fåglarna har börjat kvittra utanför mitt fönster som är 2 mm öppet, kanske ett tecken på att man borde sova vid det här laget? Jag gör så tror jag..
PUSS


Kommentarer
Postat av: Eveliiiinaaaa

GRYYYYYYYMT, får vi göra om. LÄTT LÄTT LÄTT

love u bruden <3

2010-04-08 @ 17:00:12
URL: http://lillholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0