Världens bästa låt

Temat på kvällens idolprogram va världens bästa låtar. Många bra låtar sjungdes och gud så fel det lät men aja, svenskan är inte på topp efter jag tömde den på provet imorse. Får se hur det går vägen..
Iaf för att komma till punkt så tänkte jag nu ge er listan på nåra av mina världens bästa låtar och dom är inte nya det har jag inte påstått men dom är grymma allihop!

Ps. Jag tyckte eddie skulle åkt ut för länge sen , hur kan nån ha missat hans falska toner idag? Är man så korkad o väljer en sån svår låt man inte kan pricka många toner rätt i ska man inte vinna ett skivkontrakt tycker jag.. och att folk kan rösta förstår jag inte? Han förtjänar inte platsen! Rabih gjorde det mer! Det va min åsikt. Ds.

O en sak till Erik är bäst!



Tips: Om ni inte har glasögonen på eller helt enkelt bara inte ser, klicka på bilden så blir den större!

Im not a part of music but music is a part of me!
linneaa


Kommentarer
Postat av: malin

nice

2009-11-07 @ 14:16:52
URL: http://mmalinhermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0