Trevligt vare

Idag va en riktig ångest dag, ångest för att jag inte pluggat till psykologiprovet, ångest för att jag skulle klippa av mitt hår o okej.. inget mer. Men igår kväll ville jag verkligen inte ha idag. Men har man låga förväntningar brukar det bli bättre än vad man tror. Psykologiprovet klarade jag nog ändå g på hoppas jag iaf! Och håret klippte tack o lov inte alexandra av hela för mig, hon hade till och med sett värre så det känns bra. Vi kom fram till när jag sist satt i frisörstollen men det mina vänner tänker förbli min och alexandras hemlighet!
Träffat julia har jag gjort idag också, latte på melkers o en liten pratstund hann vi med. Hoppas på att se kvinnan snart igen blir alltför sällan. Efter frisören blev det lite mer kaffe, då hos anna med miranda. Mysigt där med o jag har nu granskat alla snyggingar i skolkatalogen också. Trevligt där med! Nu blir det myskväll hos evelina med kycklingsallad,idol,film,massa prat o andra roligheter! Minst lika trevligt där! Ni ser.. en förväntad pissdag kan till o med förvandlas till en riktig trevlig dag.

Eftersom att ordet idag är trevlig så trevlig helg på er!
linneaa


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag lovar att jag ska bevara den väl! ;)

2009-11-22 @ 00:04:25
URL: http://www.metrobloggen.se/aboutarre
Postat av: annika

hihi ja men ellerhur! det blir inte alls samma kännsla och så när man ser det på film men ändå ser du ju!:D:D:D<3

2009-11-22 @ 16:04:46
URL: http://annkyy.blogg.se/
Postat av: Julia

snartsnartsnart!!

2009-11-25 @ 18:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0