Dagens guldklimp!











































Vissa personer kan det där med att förgylla ens dagar ibland, idag knep lillqvist den platsen! Söt tös det där, alltid lika allert o go o får en alltid på bra humör ;) Idag tillexempel satt vi och spela kort nåra i klassen då gick hon o malin o köpte varm choklad så kommer hon tillbaka med en kopp kaffe till mig. Jag bara: men va? Är det kaffe? Till mig? :) Evelina: Jaa, jag visste ju att du ville ha egentligen :P
Fast jag inte hade sagt nått eller ens visat på att jag ville ha, så gulligt! <3

Sen slänger kvinnan alltid ur sig sånna roliga dumma kommentarer:

Går igenom tabeller på mattelektionen.
Matteläraren: "Så tar ni reda på vilken veckodag ni är födda"
Evelina: "Va är veckodag!?"
Hela klassen tittar på evelina o skrattar o hon förstår fortfarande ingenting.. Kraken.

På datakunskapen.
Jennifer: "varför är det så kallt här inne jämt?"
Evelina: "för kallen är så jävla vägg" (hon menade: "för väggen är så jävla kall" , men det är ju inte alltid lätt)


Påväg till matten möter vi nåra ekonomer i trappan. Evelina hade precis hört ett skämt nåra trappor upp som hon tyckte va skit kul.
Evelina: Vill ni höra ett askul skämt!? (jätteglad som bara hon kan vara)
Ekonomerna: Ah visst.
Evelina: hmm.. hur va du nu igen? (glädjen dör..)
Evelina: Äh, jag kommer inte ihåg hur det va men KUL va det! (glad igen går hon vidare)

Tillägnat Evelina lillqvist hölmarn knorris:

Vart är för-bandet?
Svar: i förbandslådan.

Tack för att du kan det där med att förgylla ens dagar! Pusss pårej <3


Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha linnea, för söt är du!

Men som sagt, det är ju ni som gör mig så glad. Glad att jag har dig&malin i mitt liv nu, ni gör mina dagar förfan! pussssss<3333333

2009-11-05 @ 23:24:10
URL: http://lillholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0