Packat och klart!

Vilken härjig dag det har varit och imorgon lär det bli värre.. Antar därför att jag inte hinner blogga innan det bär av mot karlstad för att sen ta oss med tåg ner till grebbestad. Så ett sista avtryck måste jag lämna här, vi får se om det blir uppdatering där nere ifrån men som det ser ut nu kommer jag njuta av gott sällskap, underbart väder, havet, fiskmåsar, rödafiskestugor med vita knutar, båtutflykter och bad, skaldjur och kvällar spenderandes på bryggan. Låter sisådär lagomt underbart? Grebbestad here we come!

Packat och klart! Nu väntar kudden och sängen på mig ,
pusss natti <3

ps. lovar att komma hem med smarriga bilder!


Kommentarer
Postat av: Petra

Ha så kul vännen! :D

2009-07-09 @ 14:28:11
URL: http://petrahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0