Tacka gud för det !

heeej  på er :)

Shiiit vilken dålg uppdatering det blir här, jag skäms! Men nu är det lov och kanske blir bättre då på att uppdatera? ;P Vi kan väll sikta på det iaf. ;) Jaa, det händer väll inte så mycket mer nu än att våren är på intåg och det betyder att sommaren inte heller den är allt för långt borta? För skönt,  vill verkligen ha sommar nu. Den här sommaren kommer bli så braa! Jag ska göra den till den bästa..

I fredags va anna och jag in till örebro, så mycket skratt att jag näääästan hade träningsvärk i magen dan efter ;D Jag köpte en väska och ett skärp, riktigt nöjd med det. Ångrar bara att jag inte köpte en fin gräddvit, lite längre kofta från bikbok, den hade kostat 299 men kostade bara 75 nu! Aja.. Det blev nån annan lycklig som fick göra det fyndet! :)



Nu är det påsklov och tacka gud för det, kunde inte ha kommit mer lägligt än det gjorde nu! Jag hoppas verkligen molnen, kylan och vinden håller sig borta veckan ut så vi kan få njuta så mycket som möjligt! Nu väntar sängen, ska lägga mig och kolla på scrubs nu, lite för bra. Replikerna är klockrena!

Natti natti , linneaaaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0