En perfekt morgon!

God morgon sunshines! (bara för att alla andra bloggare skriver så)

Hör och häpna, imorse va jag uppe halv sju (börjar nio) och gick ut och gick en rask promenad i en halvtimma. Jag är kattvakt nu så gick och släppte ut katten på morgonen här. Det är så skönt med en promenad det första man gör på morgonen. Får se om jag kanske blir piggare idag. När jag kom hem sen gjorde jag iordning en smoothie på naturell youghurt, björnbär och banan. Till det åt jag två grova mackor med keso, sallad, kalkon och paprika på. Vilken frukost. Kan det bli en bättre start på dagen? :) Nu ska jag ner och fixa håret lite snabbt sen cyklar jag till skolan.

Ha en bra dag!
Linneaa <3


Kommentarer
Postat av: Petra

hihi, GUD vad duktig du är Linnea :D

2009-04-20 @ 12:39:33
URL: http://toppformsjakt.blogg.se/
Postat av: malin

hur hinnnner du med allt lilla vän? :o

2009-04-20 @ 14:50:48
URL: http://mmalinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0