Wiihu !

Har ni sätt min nya design på bloggen!? :D Är nöjd med den och har hållt på att fixa den hela dagen i princip. Det har faktiskt inte varit ett dugg svårt, det svåra va att hitta vilka färger jag ville ha och hitta va dom hette. Men nu är jag nöjd, det enda jag saknar är en "header", svårt att förklara vad det är men det är en egen bild man kan ha där det på min blogg står Liinneas blogg. Headern ska man fixa i photoshop och eftersom jag inte kann ett dugg om photoshop så har jag lite problem, men jag har som tur en underbar kompis som kan det hon heter frida och kanske kan hjälpa mig med det? *blink* Skönt men en ny design iaf!

Nu måste jag kila min kära vänner kanske hinner klämma in ett litet inlägg innan jag måste studsa i säng. :)

Puss och kram <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Mykcet fint ! Klart jag hjälper dig <3

2008-10-16 @ 14:14:32
URL: http://fridalindbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0