Vilken känsla!

Vilken dag! Allt känns SÅ bra just nu. Malin sitter brevid och allt känns så bra, jag känner mig hel. Orkar inte skriva om dagen, har inte hänt så mycket mer än att jag spenderat min dyrbara tid tillsammans med henne. Massa massa prat och skratt. Malin är en underbar människa som alla borde känna. Jag har turen som gör det. Tack! Om man inte tror på gud, vem ska man då tacka allt för? Finns det nån eller nått som styr allt som sker? Hm.. Dagens fråga kanske? ;) Idag har jag för första gången i mitt liv sett ett stjärnfall. Det va helt UNDERBART! Tårarna kom fan, jag vet att jag låter som världens känsligaste person nu. Men det kanske jag är också? Gör det nått? Vem har sagt att det är fel att va känslig? Jag tycker bara det är positivt att vara känslig, till en lagom mängd såklart. ;) Jag och malin gick ner till sjön vid tio och satte oss på karlskogas egna lilla pir, som jag och jesper kallar den. Om OC har en egen pir måste väll vi också få ha en? ;) Vi la oss där och kollade upp på den stjärnklara himlen och andades in den kyliga luften. Sjön låg som en spegel och ja, känslan går inte att beskriva med ord. Alla borde få uppleva det. När vi ligger där och pratar och tittar upp ser vi stjärnfallet klart och tydligt. Det måste va ett tecken på nått. Får se om min önskning går i uppfyllelse...

Puss på er! // Linnea <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Dagen har varit jävla underbar<3 Är mig själv när jag är med dig, även om jag är lite knasig ;) hihi

Men dú är BÄST Linnea och det måste du inse!!

PUSSS<3<3<3

2008-10-30 @ 14:01:16
URL: http://malinlindskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0