VÄX UPP !






Fan va irriterande killarna i nian är! Ska dom ALDRIG växa upp eller? Kom nyss hem från bion idag, vi såg juno. Det va en bra film som jag velat se länge och vi ska få skriva en recension om den sen så det gällde ju att man hängde med. Men vissa idioter kan inte fatta att det finns dom som vill se utan MÅSTE sabotera och låta hela filmen och kasta godis på folk som tydligen är skiiitkul, vad är det roliga med det? Nån som kan förklara eftersom jag inte fattar vitsen? Usch, blir så störd på dom. Snälla väx upp nångång!!!! En sak som är bra att killarna i vår klass är SÅ mycket bättre än killarna i dom andra, ha sug på den! Visst dom kan ju tramsa och låta ibland men de är enormt mycket bättre än de andra. Det tycker dom andra klasserna med, vi är den bästa klassen! ;) Jag är så glad att jag hamnade i vår underbara klass. Ni är bäst och jag älskar er! <3
Fick sluta en timma tidigare idag med, gud så skönt! Underbar dag, kort och inga jobbiga lektioner. Blev klar på bilden idag med, ska bara skriva om konstnären nu men det har jag typ 4 veckor på mig att göra så det är lugnt. :)

Nu ska jag sätta mig med desginen igen, är ju så sugen på att få den klar. ;P Sen måste jag göra klart engelskan idag så jag har dte gjort. Annars händer det inte så mycket mer idag. En promenad ska jag hinna med också. :)

Puss hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0