En mindre i bloggvärlden?




Blondinbella

Nån mer än jag som läst att blondinbella ska lägga ner bloggen för ett tag. "Jag måste tyvärr meddela er att jag tar en bloggpaus framöver. Det har varit väldigt mycket på senaste tiden, man kan väl säga att jag har jobbat dygnet runt i tre år med denna blogg." jaha, så kan det gå. Jag har följt henne sen jag började blogga ungefär, och det är nu ca 5 månader. Hm.. känns som jag bloggat mycket längre. Aja, jag förstår henne och det hon gör är rätt, men jag tror inte att hon kommer in i bloggandet igen och iså fall har hon tappat många läsare! Jag har inte direkt tidigare gillat hennes blogg fast dte var nått som fick mig att varje dag ändå gå tillbaka till den, kanske va det för att hon va känd? Jag vet inte.. Men en sak vet jag och det är att jag inte kommer läsa hennes blogg mer, jag har tagit bort den från "mina favoriter". Ledsen Bella, vill ändå peppa dig och säga att det val du gjorde va absolut rätt, och hoppas du lyckas som advokat i framtiden. Läste i Emelie Ohlssons blogg att Katrin Schulman lagt upp en bild på blondinbella som Emelie tagit och katrin hade inte hänvisat till Emelies blogg och dessutom skurit bort Emelies signering i hörnet. Dålig stil Katrin! Jag gillar inte den människans attityd, har varit inne på hennes blogg och blir bara irriterad när jag är där så går inte in där nått mer. Vill hitta nån ny bra blogg som jag kan följa istället för blondinbellas några förslag?

Ha det bra!  // Linnea <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0