Fredag

Lång dag idag, hände lite i skolan men det gick ändå segt.. Efter skolan åkte jag och felicia hem till frida, gustaf norbert och johan kom sen och hämta en sak sen drog vi till stan och köpte present till frida stender som fyller år imorgon. :) Det blir bra grejer hon får, hon blir nog glad! Vi har smitt en plan också, hoppas att ingen tar illa upp bara. Det blir nog bra imorgon! Ska fixa skiva nu sen vet jag inte vad som händer ikväll, kanske är med anna och emmy sen. Fast ändå känner jag bara för en hemmakväll och ta det lugnt. Hm.. Får se hur det blir.

Haha, på lindex fanns det parfymer som hade konstiga dofter. De luktade regn, trädgård, hav och massa sånna konstiga dofter. Blev såklart nersprutad med doften av trädgård.. Uum , va gott den luktade! INTE , usch sitter här och får känna den hemska doften som får mig att må illa. Har försökt att skrubba bort den men lyckas inte. Vem köper dom hemska parfymerna? :S

Nej nu ska jag fixa och dola lite :) See ya later ! // Linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0