Confused little girl ..

Heej heej!

Usch, gick upp halv sex imorse och la mig halv ett igår bra!? Va rätt sleten idag, eller sådär övertrött mer.  Första lektionen va jag rent allmänt irriterad. Jag, gustaf, malin, norbert och frida satte oss ute i studiehallen och "pluggade" (pratade) och de som satt i andra båset roade sig med att kasta pappersbollar över till oss. SKITKUL tyckte jag och blev riktigt irriterad och skrek till, hahaa.. lite kul när jag gör det för jag brukar aldrig säga ifrån så alla blir så chockade när jag gör det. ;) Mer sånt, gillar att chocka folk.

Efter skolan träffade jag jesper igen. Ja va ska man säga den här gången, nu vet jag vem du är. Tyvär gjorde du mig besviken, fick se en del av den dåliga sidan idag och den gillar jag inte. Jag vet att du har både bra och dåliga sidor men jag kan inte träffa en kille som är som dig, fan.. jag som trodde det fanns en chans att du inte va som alla sa, men en hel del stämmer fan. :( Hoppas vi kan va vänner ändå för din bra sida gillar jag verkligen och du är rolig att prata och va med.

Idag har jag förövrigt mått piss, illamående och hängig. Nu på kvällen här blev jag yr med, såg suddigt och va tvungen att lägga mig ner och dricka vatten för att det skulle försvinna, läskigt! Kanske beror lite av det på att jag inte ätit nått särskilt idag och dålig sömn? Aja, får se om jag går imorgon känns inte så nu..

Godnatt! // Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0