Tips!


Alla älskar väll att läsa tips, så tänkte dela med mig av några. :)

*Dove - go fresh cucumber & green tea scent. Super bra deodorant som luktar fräscht och håller hela dagen. rekomenderar den absolut!


Pris: ca 35 kr kanske?


Rosebud salve. Ett jättebra läppbalsam för den med torra och nariga läppar. Mina två favortier jag använder är de på bilderna nedan. Dom kan vara svåra att få tag i, de ställen jag vet säljer dessa är: Cubus, SOUK och eleven.se
    
Pris: 98 kr lovar det är värt vart enda öre!


Ett annat tips jag har är att när du tvättar bort sminket använd då en skrubbhandske samtidigt och gnugga, då rengör du på djupet samtidigt som döda hudceller kommer bort. Det märks resultat om man gör på det här viset, ansiktet känns mjukare och fräschare. En sånn handske går att köpa på tex H&M och kostar ungefär 15 kr.


Pris: ungefär 15 kr.


Kan passa på att tipsa om min rengöringslotion. Den är från ACO och är underbar, man behöver endast lite lotion och tvätta av med ljummet vatten så försvinner all smink.


Den finns på apoteket och kostar ungefär 40 kr.

Det va några skönhetstips från mig, hoppas ni kan ha nytta av nått av dom! :)
Nästa gång jag tipsar tänkte jag tipsa om kropp och träning. Så håll utkik efter dom!

Carpe diem! // Linnea <3




Kommentarer
Postat av: Petra

Det var bra tips du! (Y) får se om någon av dem hamnar på rullbandet ;)

2008-10-10 @ 00:50:19
URL: http://petrahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0